Javni natječaj broj 05/22 za davanje u zakup poslovnih prostora u vlasništvu Općine Poličnik
Općinski načelnik Općine Poličnik na temelju članka 6. st. 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (Narodne Novine 125/11, 64/15 i 112/18), članka 7. Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Poličnik („Službeni glasnik Općine Poličnik“, broj 11/18) i članka 52. Statuta Općine Poličnik („Službeni glasnik Općine Poličnik“, broj 02/18, 03/18, 15/18, 03/20, 01/21 i 15/21) r a s p i s u j e
J A V N I N A T J E Č A J broj 05/22
za davanje u zakup poslovnih prostora u vlasništvu Općine Poličnik
1. Predmet natječaja je prikupljanje pisanih ponuda za zakup poslovnog prostora u Školskoj športskoj dvorani Poličnik:
Površina prostor (unutrašnji prostor - ured: 28,97 m² i balkon 4,88 m²) | 33,85 m²
|
Djelatnost: | Obrt za frizerske usluge |
Početni mjesečni iznos zakupnine | 2.000,00 kn |
Iznos jamčevine | 2.000,00 kn |
Vrijeme zakupa | 5 (pet) godina |
2. Poslovni prostori daje se u zakup u viđenom - uređenom stanju.
Poslovni prostor daje se u zakup u viđenom stanju pa je budući zakupnik obvezan predmetni poslovni prostor urediti odnosno po potrebi privesti svrsi o svom trošku. Uložena sredstva nakon isteka roka zakupa se ne vraćaju
Zakupnik se obvezuje o svom trošku opremiti prostor opremom i uređajima potrebnim za obavljanje djelatnosti uz prethodnu suglasnost zakupodavca, bez prava na povrat uloženih sredstava.
U iznosu zakupnine uključeni su troškovi za električnu energiju i vodu.
Zakupnik snosi ostale režijske troškove korištenja predmeta zakupa (komunalne naknade, odvoza smeća, telefona, čišćenja i održavanja poslovnog prostora, kao i ostale troškove, pristojbe i naknade u svezi sa korištenjem poslovnog prostora.
Zakupnik je dužan osigurati navedeni poslovni prostor od požara i drugih opasnosti (osnovnih opasnosti) kod osiguravajuće kuće gdje su osigurane zgrade u kojem se nalaze poslovni prostori, uz uvjet da se u ugovoru o osiguranju naznači kao osiguranika Općinu Poličnik za sve vrijeme trajanja zakupa. Troškove uplate premije osiguranja snosi zakupac.
Ne dozvoljava se davanje predmetnog poslovnog prostora u podzakup.
3. U natječaju mogu sudjelovanja sve fizičke i pravne osobe koje ispunjavaju uvjete ovog natječaja i koje su registrirane za obavljanje djelatnosti iz točke 1. ovog natječaja.
4. Pismena ponuda za sudjelovanje na natječaj mora sadržavati slijedeće podatke:
- ime i prezime, odnosno naziv i adresu ponuditelja, OIB, adresu elektroničke pošte i broj telefona radi kontakta,
- preslik važeće osobne iskaznice i preslik domovnice,
- preslik rješenja o upisu u registar djelatnosti iz točke 1.
- iznos ponuđene mjesečne zakupnine,
- izjavu ponuditelja da poslovni prostor uzima u zakup u viđenom stanju,
- dokaz o izvršenoj uplati jamčevine, koja se uplaćuje na žiro račun Općine Poličnik IBAN: HR1724020061834500000, sa svrhom uplate „Jamčevina za poslovni prostor“, poziv na broj: 68-7722-OIB
- potvrdu o stanju poreznog duga nadležne Porezne uprave, koja ne smije biti starija od 30 dana
- potvrdu da na dan podnošenja ponude nema dospjelih, a nepodmirenih dugovanja prema Općini Poličnik - potvrdu izdaje Upravni odjel za financije, proračun i nadzor, javnu nabavu i EU fondove Općine Poličnik
- dokaz o izvršenoj uplati jamčevine,
- potvrdu Ministarstva obrane Republike Hrvatske (izvornik ili ovjerenu presliku), odnosno potvrdu Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske (izvornik ili ovjerenu presliku), ne stariju od 3 mjeseca na dan otvaranja ponuda, kojom se dokazuje pravo prednosti iz natječaja te status branitelja,
- ukoliko se dokazuje pravo prednosti za članove uže i šire obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i članovima uže i šire obitelji nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili za djecu hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, dokaz o srodstvu (rodni list ili druga potvrda nadležnog tijela, u izvorniku ili preslici),
- izjavu da ne traje zakup drugog poslovnog prostora, ovjerenu kod javnog bilježnika (za osobu koja se poziva na pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora – članak 132. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji).
- podatak o broju tekućeg računa ili žiro-računa za povrat jamčevine sudionicima čija ponuda ne bude prihvaćena ili u slučaju poništenja natječaja
Uvid u stanje opremljenosti poslovnog prostora može se izvršiti 30. lipnja 2022. u vremenu od 10,00 do 10,30 sati.
5. Izabranom ponuditelju uplaćena jamčevina će se priznati u zakupninu, dok će se ostalim ponuditeljima jamčevina vratiti u roku od 15 dana od dana izvršenog izbora.
6. Pismene ponude za sudjelovanje u javnom natječaju predaju se u zatvorenoj koverti s naznakom „NATJEČAJ ZA ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA – NE OTVARATI“ Općina Poličnik , Dr. Franje Tuđmana 62., 23 241 Poličnik.
Krajnji rok za predaju ponuda je 06. srpnja 2022.g.
Nepotpune, nejasne i ponude pristigle poslije tog roka neće se razmatrati.
Javno otvaranje ponuda izvršiti će Povjerenstvo za provedbu natječaja dana 08. srpnja 2022.g. u 10,00 sati u prostorijama Općine Poličnik. Otvaranju ponuda mogu biti nazočni ponuditelji ili ovlašteni predstavnici ponuditelja.
7. Najpovoljnijom ponudom smatrati će se ona ponuda koja ispunjava opće i posebne uvjete raspisanog natječaja te uvjete utvrđene Zakonom o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora i Odlukom o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Poličnik te koja uz to i ponudi i najviši iznos zakupnine.
8. Ponuditelji koji ostvaruju prava iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, a koji su sudjelovali i udovoljili uvjetima natječaja, dužni su se u roku od 8 dana od dana primitka obavijesti o izboru najpovoljnije ponude izjasniti žele li koristiti pravo prvenstva sklapanja ugovora o zakupu pod uvjetima najpovoljnije ponude.
9. Neće se uzeti u obzir ponude onih natjecatelja koji su po bilo kojoj osnovi dužnici Općine Poličnik (neplaćena komunalna naknada, komunalni doprinosi, zakupnina i sl.)
10. Neće se uzeti u obzir ponude onih natjecatelja koji su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Porezna uprava (potvrda Ministarstva financija).
Neće se uzeti u obzir ni ponude čija su dugovanja (komunalna naknada, komunalni doprinosi, zakupnina i sl.) podmirena nagodbom sa Općinom Poličnik, odnosno reprogramiranjem duga.
11. Natjecatelji kojih prijave nisu podnesene u roku i koje nisu potpune te oni koji ne ispunjavaju uvjete natječaja ne mogu sudjelovati u natječaju.
12. O rezultatima natječaja ponuditelji će biti obaviješteni u roku od 15 dana od dana donošenja odluke o izboru.
13. Izabrani ponuditelj dužan je sklopiti ugovor o zakupu po uvjetima iz natječaja najkasnije u roku od 15 dana od dana kada je pozvan na zaključenje ugovora.
Ugovor o zakupu se sklapa kao ovršna isprava sukladno Zakonu o javnom bilježništvu (NN 78/93, 29/94, 162/98, 16/07, 75/09, 120/16) te svi troškovi solemnizacije ugovora padaju na teret zakupnika.
14. 01. rujna 2022. godine je početak obavljanja djelatnosti u poslovnom prostoru.
15. Zakupodavac zadržava pravo ne prihvatiti ni jednu ponudu ili poništiti natječaj, a da pri tome nema nikakvu obvezu prema ponuditelju.
16. Izabrani ponuditelj poslovni prostor dužan je urediti i privesti ugovorenoj namjeni vlastitim sredstvima bez prava na naknadu ili s pravom naknade za uložena sredstva.
17. Sve informacije o oglašenom natječaju i dogovaranje razgledavanja prostora može se dobiti za vrijeme trajanja natječaja radnim danom od 8,oo do 13,oo sati na telefon 354-004.
OPĆINSKI NAČELNIK OPĆINE POLIČNIK
Općinski načelnik
Davor Lončar
KLASA: 372-03/22-01/1
URBROJ: 2198-6-3-2-22-2
Poličnik, 27. lipnja 2022. godine