JAVNI NATJEČAJ broj 2/25 za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Poličnik

J A V N I   N A T J E Č A J  broj 2/25

za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Poličnik


 

1. PREDMET NATJEČAJA:

Predmet natječaja je prikupljanje pisanih ponuda za zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Poličnik u Sportskoj dvorani u Poličniku: površina prostora 28,63 m².

Navedeni poslovni prostor se nalazi na adresi Stara cesta 1, 23 241 Poličnik, na kat.čest. 3925/2 k.o. Poličnik.

 

2. NAMJENA POSLOVNOG PROSTORA:

      - obavljanje ugostiteljske djelatnosti – pripremu brze hrane (fast food)

 

3. VRIJEME ZA KOJE SE POSLOVNI PROSTOR DAJE U ZAKUP:

    -   5 (pet) godina

 

4. POČETNI IZNOS ZAKUPNINE: 

- početna visina ukupne mjesečne zakupnine: 500,00 eura

 

5. JAMČEVINA:

     - 500,00 eura (početni iznos mjesečne zakupnine)

 

6. KRAJNJI ROK ZA PODNOŠENJE PISANIH PONUDA:

     - 03. prosinca 2025. g.  

 

7. UVJETI  ZAKUPA:

Poslovni prostor daje se u zakup u viđenom stanju.

Zakupnik se obvezuje o svom trošku opremiti prostor opremom i uređajima potrebnim za obavljanje djelatnosti uz prethodnu suglasnost zakupodavca, bez prava na povrat uloženih sredstava.

U iznosu zakupnine uključeni su troškovi za električnu energiju i vodu.

Zakupnik snosi ostale režijske troškove korištenja predmeta zakupa (komunalne naknade, odvoza smeća, telefona, čišćenja i održavanja poslovnog prostora, kao i ostale troškove, pristojbe i naknade u svezi sa korištenjem poslovnog prostora.

Zakupnik je dužan osigurati navedeni poslovni prostor od požara i drugih opasnosti (osnovnih opasnosti) kod osiguravajuće kuće gdje je osigurana cijela poslovna zgrada, uz uvjet da se u ugovoru o osiguranju naznači kao osiguranika Općinu Poličnik za sve vrijeme trajanja zakupa. Troškove uplate premije osiguranja snosi zakupac.

Ne dozvoljava se davanje predmetnog poslovnog prostora u podzakup.

U natječaju mogu sudjelovanja sve fizičke i pravne osobe koje ispunjavaju uvjete ovog natječaja i koje su registrirane za obavljanje djelatnosti po namjeni poslovnog prostora.

 

8. PONUDA MORA SADRŽAVATI:

  • ime i prezime, odnosno naziv i adresu ponuditelja, OIB, adresu elektroničke pošte i broj telefona radi kontakta,
  • preslik važeće osobne iskaznice i preslik domovnice,
  • preslik rješenja o upisu u registar djelatnosti iz točke 1.
  • iznos ponuđene mjesečne zakupnine,
  • izjavu ponuditelja da poslovni prostor uzima u zakup u viđenom stanju,
  • dokaz o izvršenoj uplati jamčevine, koja se uplaćuje na žiro račun Općine Poličnik IBAN: HR1724020061834500000, sa svrhom uplate „Jamčevina za poslovni prostor“, poziv na broj: 68-7722-OIB
  • potvrdu o stanju poreznog duga nadležne Porezne uprave, koja ne smije biti starija od 30 dana
  • potvrdu da na dan podnošenja ponude nema dospjelih, a nepodmirenih dugovanja prema Općini Poličnik - potvrdu izdaje Upravni odjel za financije, proračun, nadzor, zaštitu okoliša, civilnu zaštitu i komunalno gospodarstvo,
  • potvrdu Ministarstva obrane Republike Hrvatske (izvornik ili ovjerenu presliku), odnosno potvrdu Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske (izvornik ili ovjerenu presliku), ne stariju od 3 mjeseca na dan otvaranja ponuda, kojom se dokazuje pravo prednosti iz natječaja te status branitelja,
  • ukoliko se dokazuje pravo prednosti za članove uže i šire obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i članovima uže i šire obitelji nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili za djecu hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, dokaz o srodstvu (rodni list ili druga potvrda nadležnog tijela, u izvorniku ili preslici),
  • izjavu da ne traje zakup drugog poslovnog prostora, ovjerenu kod javnog bilježnika (za osobu koja se poziva na pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora – članak 132. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji).
  • podatak o broju tekućeg računa ili žiro-računa za povrat jamčevine sudionicima čija ponuda ne bude prihvaćena ili u slučaju poništenja natječaja

 

9. Izabranom ponuditelju uplaćena jamčevina će se priznati u zakupninu, dok će se ostalim ponuditeljima jamčevina vratiti u roku od 15 dana od dana izvršenog izbora.

 

10. Pismene ponude za sudjelovanje u javnom natječaju predaju se u zatvorenoj koverti s naznakom „NATJEČAJ ZA ZAKUP POSLOVNIH  PROSTORA – NE OTVARATI“  Općina Poličnik, Ulica dr. Franje Tuđmana 62., 23 241 Poličnik, osobno ili putem pošte preporučeno.

Krajnji rok za predaju ponuda je 03. prosinca 2025. godine.

Nepotpune, nejasne i ponude pristigle poslije tog roka neće se razmatrati.

 

Javno otvaranje ponuda izvršiti će Povjerenstvo za provedbu natječaja dana 08. prosinca 2025. g. u 09,00 sati u prostorijama Općine Poličnik. Otvaranju ponuda mogu biti nazočni ponuditelji ili ovlašteni predstavnici ponuditelja.

 

11.  Najpovoljnijom ponudom smatrati će se ona ponuda koja ispunjava opće i posebne uvjete raspisanog natječaja te uvjete utvrđene Zakonom o zakupu i  kupoprodaji poslovnog prostora i Odlukom o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Poličnik te koja uz to i ponudi i najviši iznos zakupnine.

 

12. Ponuditelji koji ostvaruju prava iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, a koji su sudjelovali i udovoljili uvjetima natječaja, dužni su se u roku od 8 dana od dana primitka obavijesti o izboru najpovoljnije ponude izjasniti žele li koristiti pravo prvenstva sklapanja ugovora o zakupu pod uvjetima najpovoljnije ponude.

 

13. Neće se uzeti u obzir ponude onih natjecatelja koji su po bilo kojoj osnovi dužnici Općine Poličnik (neplaćena komunalna naknada, komunalni doprinosi, zakupnina i sl.)

 

14. Neće se uzeti u obzir  ponude onih  natjecatelja koji su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Porezna uprava (potvrda Ministarstva financija).

 

Neće se uzeti u obzir ni ponude čija su dugovanja (komunalna naknada, komunalni doprinosi, zakupnina i sl.) podmirena nagodbom sa Općinom Poličnik, odnosno reprogramiranjem duga.

 

15. Natjecatelji kojih prijave nisu podnesene u roku i koje nisu potpune te oni koji ne ispunjavaju uvjete natječaja ne mogu sudjelovati u natječaju.

 

16. O rezultatima natječaja ponuditelji će biti obaviješteni u roku od 15 dana od dana donošenja odluke o izboru.

 

17. Izabrani ponuditelj dužan je sklopiti ugovor o zakupu po uvjetima iz natječaja najkasnije u roku od 15 dana od dana kada je pozvan na zaključenje ugovora.

Ugovor  o zakupu se sklapa  kao ovršna isprava sukladno Zakonu o javnom bilježništvu (NN 78/93, 29/94, 162/98, 16/07, 75/09, 120/16 i 57/22) te svi troškovi solemnizacije ugovora padaju na teret zakupnika.

 

18. Zakupodavac zadržava pravo ne prihvatiti ni jednu ponudu ili poništiti natječaj, a da pri tome nema nikakvu obvezu prema ponuditelju.

 

19. Izabrani ponuditelj poslovni prostor dužan je urediti i privesti ugovorenoj namjeni vlastitim sredstvima bez prava na naknadu ili s pravom naknade za uložena sredstva.

 

20. Sve informacije o oglašenom natječaju i dogovaranje razgledavanja prostora može se dobiti za vrijeme trajanja natječaja radnim danom od 8,oo do 13,oo sati na telefon 354-004.

 

 

Općinski načelnik

Davor Lončar