JAVNI NATJEČAJ broj 07/20 za davanje u zakup poslovnih prostora u vlasništvu Općine Poličnik
Općinski načelnik Općine Poličnik na temelju članka 6. st. 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (Narodne Novine 125/11 i 64/15), članka 7. Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Poličnik („Službeni glasnik Općine Poličnik“, broj 11/18) i članka 52. Statuta Općine Poličnik („Službeni glasnik Općine Poličnik“, broj 02/18, 03/18, 15/18 i 04/20) r a s p i s u j e
JAVNI NATJEČAJ broj 07/20
- Predmet Javnog natječaja je prikupljanje pisanih ponuda za poslovne prostore u tabelarnom prikazu kako slijedi:
Redni broj | Adresa | Površina prostora | Zakupnina | Djelatnost | Početni iznos zakupnine |
Vrijeme zakupa |
1. | Društveni dom Murvica,Ulica Hrvatskih branitelja 56., Murvica | 41,00 m² | 1.230,00 kn | Opća/obiteljska medicina | 1.230,00 kn | 10 (deset) godina |
2. | Društveni dom Briševo, Ulica samostalne satnije Briševo 47,. Briševo | 61,65 m² | 2.157,75 kn | Ugostiteljska djelatnost | 2.157,75 kn | 10 (deset) godina |
3. | Općina Poličnik, Dr. Franje Tuđmana 62. Poličnik | 115,70 m² | 5.785,00 kn | Trgovačka djelatnost | 5.785,00 kn | 10 (deset) godina |
- Poslovni prostori daje se u zakup u viđenom - uređenom stanju.
Zakupnik se obvezuje o svom trošku opremiti prostor opremom i uređajima potrebnim za obavljanje djelatnosti uz prethodnu suglasnost zakupodavca, bez prava na povrat uloženih sredstava.
Zakupnik snosi sve režijske troškove korištenja predmeta zakupa (utrošak električne energije, vode, komunalne naknade, odvoza smeća, telefona, čišćenja i održavanja poslovnog prostora, kao i ostale troškove, pristojbe i naknade u svezi sa korištenjem poslovnog prostora.
Zakupnik je dužan osigurati navedeni poslovni prostor od požara i drugih opasnosti (osnovnih opasnosti) kod osiguravajuće kuće gdje su osigurane zgrade u kojem se nalaze poslovni prostori, uz uvjet da se u ugovoru o osiguranju naznači kao osiguranika Općinu Poličnik za sve vrijeme trajanja zakupa. Troškove uplate premije osiguranja snosi zakupac.
Ne dozvoljava se davanje predmetnog poslovnog prostora u podzakup.
- U natječaju mogu sudjelovanja sve fizičke i pravne osobe koje ispunjavaju uvjete ovog natječaja i koje su registrirane za obavljanje djelatnosti iz točke 1. ovog natječaja.
- Pismena ponuda za sudjelovanje na natječaj mora sadržavati slijedeće podatke:
- ime i prezime, odnosno naziv i adresu ponuditelja, OIB, adresu elektroničke pošte i broj telefona radi kontakta,
- preslik važeće osobne iskaznice i preslik domovnice,
- preslik rješenja o upisu u registar djelatnosti iz točke 1.
- iznos ponuđene mjesečne zakupnine,
- izjavu ponuditelja da poslovni prostor uzima u zakup u viđenom stanju,
- dokaz o izvršenoj uplati jamčevine, koja se uplaćuje na žiro račun Općine Poličnik IBAN: HR1724020061834500000, sa svrhom uplate „Jamčevina za poslovni prostor“, poziv na broj: 68-7722-OIB
- potvrdu o stanju poreznog duga nadležne Porezne uprave, koja ne smije biti starija od 30 dana
- potvrdu da na dan podnošenja ponude nema dospjelih, a nepodmirenih dugovanja prema Općini Poličnik - potvrdu izdaje Upravni odjel za financije, proračun i nadzor, javnu nabavu i EU fondove Općine Poličnik
- dokaz o izvršenoj uplati jamčevine,
- potvrdu Ministarstva obrane Republike Hrvatske (izvornik ili ovjerenu presliku), odnosno potvrdu Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske (izvornik ili ovjerenu presliku), ne stariju od 3 mjeseca na dan otvaranja ponuda, kojom se dokazuje pravo prednosti iz natječaja te status branitelja,
- ukoliko se dokazuje pravo prednosti za članove uže i šire obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i članovima uže i šire obitelji nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili za djecu hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, dokaz o srodstvu (rodni list ili druga potvrda nadležnog tijela, u izvorniku ili preslici),
- izjavu da ne traje zakup drugog poslovnog prostora, ovjerenu kod javnog bilježnika (za osobu koja se poziva na pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora – članak 132. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji).
- podatak o broju tekućeg računa ili žiro-računa za povrat jamčevine sudionicima čija ponuda ne bude prihvaćena ili u slučaju poništenja natječaja
Uvid u stanje opremljenosti poslovnog prostora pod rednim broj 1. može se izvršiti 21. listopada 2020. u vremenu od 10,00 do 10,45 sati.
Uvid u stanje opremljenosti poslovnog prostora pod rednim broj 2. može se izvršiti 21. listopada 2020. u vremenu od 11,00 do 11,45 sati.
Uvid u stanje opremljenosti poslovnog prostora pod rednim broj 3. može se izvršiti 21. listopada 2020. u vremenu od 12,00 do 12,45 sati.
- Izabranom ponuditelju uplaćena jamčevina će se priznati u zakupninu, dok će se ostalim ponuditeljima jamčevina vratiti u roku od 15 dana od dana izvršenog izbora.
- Pismene ponude za sudjelovanje u javnom natječaju predaju se u zatvorenoj koverti s naznakom „NATJEČAJ ZA ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA – NE OTVARATI“ Općina Poličnik , Dr. Franje Tuđmana 62., 23 241 Poličnik.
Krajnji rok za predaju ponuda je 27. listopada 2020.g.
Nepotpune, nejasne i ponude pristigle poslije tog roka neće se razmatrati.
Javno otvaranje ponuda izvršiti će Povjerenstvo za provedbu natječaja dana 30. listopada 2020.g. u 09,00 sati u prostorijama Općine Poličnik. Otvaranju ponuda mogu biti nazočni ponuditelji ili ovlašteni predstavnici ponuditelja.
- Najpovoljnijom ponudom smatrati će se ona ponuda koja ispunjava opće i posebne uvjete raspisanog natječaja te uvjete utvrđene Zakonom o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora i Odlukom o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Poličnik te koja uz to i ponudi i najviši iznos zakupnine.
- Ponuditelji koji ostvaruju prava iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, a koji su sudjelovali i udovoljili uvjetima natječaja, dužni su se u roku od 8 dana od dana primitka obavijesti o izboru najpovoljnije ponude izjasniti žele li koristiti pravo prvenstva sklapanja ugovora o zakupu pod uvjetima najpovoljnije ponude.
- Neće se uzeti u obzir ponude onih natjecatelja koji su po bilo kojoj osnovi dužnici Općine Poličnik (neplaćena komunalna naknada, komunalni doprinosi, zakupnina i sl.)
- Neće se uzeti u obzir ponude onih natjecatelja koji su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Porezna uprava (potvrda Ministarstva financija).
Neće se uzeti u obzir ni ponude čija su dugovanja (komunalna naknada, komunalni doprinosi, zakupnina i sl.) podmirena nagodbom sa Općinom Poličnik, odnosno reprogramiranjem duga.
- Natjecatelji kojih prijave nisu podnesene u roku i koje nisu potpune te oni koji ne ispunjavaju uvjete natječaja ne mogu sudjelovati u natječaju.
- O rezultatima natječaja ponuditelji će biti obaviješteni u roku od 15 dana od dana donošenja odluke o izboru.
- Izabrani ponuditelj dužan je sklopiti ugovor o zakupu po uvjetima iz natječaja najkasnije u roku od 15 dana od dana kada je pozvan na zaključenje ugovora.
Ugovor o zakupu se sklapa kao ovršna isprava sukladno Zakonu o javnom bilježništvu (NN 78/93, 29/94, 162/98, 16/07, 75/09, 120/16) te svi troškovi solemnizacije ugovora padaju na teret zakupnika.
- Zakupodavac zadržava pravo ne prihvatiti ni jednu ponudu ili poništiti natječaj, a da pri tome nema nikakvu obvezu prema ponuditelju.
- Izabrani ponuditelj poslovni prostor dužan je urediti i privesti ugovorenoj namjeni vlastitim sredstvima bez prava na naknadu ili s pravom naknade za uložena sredstva.
- Sve informacije o oglašenom natječaju i dogovaranje razgledavanja prostora može se dobiti za vrijeme trajanja natječaja radnim danom od 8,oo do 13,oo sati na telefon 354-004.
OPĆINSKI NAČELNIK OPĆINE POLIČNIK
Općinski načelnik
Davor Lončar
KLASA: 372-03/20-01/1
URBROJ: 2198/06-02-20-2
Poličnik, 14. listopada 2020. godine